(044) 361-82-06
(095) 069-56-64
(063) 594-47-80
по вопросам регистрации прав собственности звонить по телефону: +38 (067) 910 18 18
О компании » Статьи и консультации » Порядок введення об’єктів в експлуатацію у 2015 році

Порядок введення об’єктів в експлуатацію у 2015 році

Введення об’єктів в експлуатацію передбачає виготовлення усіх необхідних документів, на підставі яких в подальшому власник може зареєструвати своє право власності на той чи інший об’єкт, в результаті чого отримати Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Свідоцтво про право власності.

Основним документом, на підставі якого можна зареєструвати право власності на самочинно зведену будівлю (будинок, гараж, інше житлове або нежитлове приміщення) є декларація (акт) про готовність об’єкта до експлуатації.

Після отримання власником вказаної декларації, самочинно збудований об’єкт (будинок, гараж, інше житлове або нежитлове приміщення) можна експлуатувати як і іншу нерухомість: присвоїти адресу, під єднати різноманітні комунікації, як то: газ, вода, електроенергія, тощо.

Необхідно також зазначити, що на сьогоднішній день є непоодинокі випадки, коли до самочинно зведених приміщень під’єднані усі необхідні комунікації в той час, коли документи, що засвідчують законність зведення таких приміщень – відсутні.

Також важливим питанням під час самочинного будівництва нерухомості залишається присвоєння поштової адреси такій нерухомості. Поштова адреса необхідна не лише для того, щоб поштар мав можливість безперешкодно доставляти Вам кореспонденцію, а й для того, щоб в подальшому зареєструвати право власності на нерухоме майно та отримати правовстановлюючий документ на нього – Свідоцтво про право власності.

Купля-продажа
Вопрос купли-продажи бизнеса в наше время остается актуален как никогда, так как для того, чтобы начать работу «с нуля» Вам потребуется иметь кое-какие знания в области юриспруденции, а также время для прохождения данной процедуры.
НУЖНО ЛИ ПОЛУЧАТЬ РАЗРЕШЕНИЕ НА РЕКОНСТРУКЦИЮ КВАРТИРЫ?
Время от времени в нашем государстве проводаться реформы и меняется законодательство. Не так давно были внесены изменения в Правила пользования помещениями жилых домов и общежитий. В связи с этим возникает вопрос нужно ли человеку, которой желает перепланировать свою квартиру получать разрешение от государственных органов на реконструкцию или перепланировку?
Зачем нужна экспертная оценка имущества?
Вы планируете провести сделку по купли-продажи имущества или же оформить ипотеку? В каждом этом случае (а также во множестве других) вам необходимо провести независимую экспертную оценку отчуждаемого имущества!